Zo 11 aug Åre - Tannforsen

11 augustus 2019

Wat een megalekker ontbijtbuffet als start van de dag! Zondagse luxe 😀.

Zo'n 8 km na Are passeerden we Duved, het laatste Zweedse dorpje op onze tocht. Na 4 dagen 'in to the wild' komen we in Noorwegen terug het eerste dorp tegen. Al mag je de 'wildernis' met een grote korrel zout nemen.

De omgeving en uitzichten zijn prachtig. De tocht gaat echter langs de baan .. Na een mooie en goeie stapdag kom ik rond 14u op de lange weg die ik nog 8 km moet vervolgen tot Tannforsen. Er stopt een auto en de man vraagt of alles goed gaat  Ik antwoord dat het best oké gaat. Na een babbel blijkt dat hij Lars is, de man die de pelgrimshut in Tannforsen verhuurt. Hij vertelt me dat de route nog 4 dagen langs de weg zal gaan en dat er regen op komst is. Hij biedt me opnieuw een lift aan zodat ik nog kan genieten van de prachtige watervallen in Tannforsen en ik stem toe. Een echte pelgrim ben ik nu niet meer, maar de watervallen waren zalig en mijn rug is me dankbaar!